PERMATA
7:46 AM | Author: matgeo
Semlam aku sekali lagi terpaksa ke permata..masa pegi cam biasa la..excited and happy je.
of course expectation aku boley makan best2, dan expectetion aku tak silap..
Tapi, time nak balik tu aku rasa smacam lak..tetiba terlintas dihatiku mungkinkah ni kali terakhir aku kesana..
macam2 bermain difikiran..kegawatan ekonomi, cari keje lain, test tadi tak lepas, nak jadi lecterur ke..semua isu2 ini mula berterbangan di dalam benak fikiranku..
Takpelah, at least petronaslah bertanggungjawab yang memperkenalkan aku keapda geologi..bidang yang kurasakan paling sesuai dengan minatku yang suka berjalan-jalan..
kini aku doa lah supaya terpilih gak interview tu..tak dapat keje pun, dapat interview pun jadilah..sebagai pengalaman untuk kuhadapi hari mendatang


potret terkhir di permata??

kepada semua rakan seperjuangan, semoga berjaya mencapai yang terbaik dalam hidup
This entry was posted on 7:46 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: