EKSPO KERJAYA GEOLOGI
4:02 AM | Author: matgeo
Tadi aku baru je balik dari satu lagi program kelab geo iaitu career expo...program ni berlangsung selama 2 hari, which is today n tomorrow.
program ni dibuat sempena budak2 third year yang nak grad termasuklah aku. Selain itu terbuka juga kepada sesapa2 yang berminat untuk tahu pasal kerjaya yang sangkut paut ngan geologi ni.

Geology career exposition di bangunan geologi, FST












aku tak sempat sangat nak dengar talk sebab aku kena uruskan jamuan.tapi takpelah, tak rugi sangat coz dapat makan banyak hehe..


silakan, makanlah mana yang ada. tak kenyang, balik makan kat umah ye..















Anyway, kepada yang tak pergi hari ni, esok masih sempat lg. ada teknik menulis resume, forum, technical talk DLL. so pegilah ramai2 memeriahkan bangunan geo. program ni jugak terbuka kepada student bidang2 lain terutama pelajar FST dan Kejut. jangan risau 'makanan ringan' disediakan.

Antara peserta-peserta yang sedang khusuk dengar ceramah. tapi biasa la, time tangkap gambar ni mesti la control2 sikit..










Tahniah kepada semua ajk especially amir dan sara..sorry coz aku rasa tak menjalankan tugas dengan baik
This entry was posted on 4:02 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: