PERASMIAN MASJID KG NARA
4:37 PM | Author: matgeo
Akhirnya aku sampai balik kat ukm pagi smalam...study jap, then tido..
tapi entahle..apa la yg aku jawab masa exam tgahari tu...soalan senang je sbenarnye, tapi rumus tak ingat lak..seperti biasa, aku menyesal tak study awal2

emm..oklah, masa aku balik kg ada la majlis sikit..sultan kelantan datang rasmi masjid baru kat kg aku...yang bestnye makan gulai kawah..dekat 7 kawah gulai gak yg dimasak..siap ada buat air asam lg..


masjid baru yg menggantikan masjid lama yang kecil













sultan menyampaikan cenderamata kepada imam. lepas tu sesi bersalaman ngan penduduk kampung











keberangkatan pulang..












oklah.wat tesis lak..mingggu depan da kena hantar yg bejilid
This entry was posted on 4:37 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: