BADMINTON
8:54 AM | Author: matgeo
Tak sangka ada gak orang mintak aku update blog ni...walaupun dengan hanya nada bergurau, tapi aku menerima permintaan itu dengan penuh rasa terharu haha...
yelah, takde orang komen..rasanya takde orang baca la kot..lagipun, aku rasa blog ni takde la laku sangat...takde bahan kontroversi, just skadar tempat untuk mereka2 di luar sana kenal sikit2 sape la che ahmad ni..

Takpelah...so hari ni aku nak citer pasal antara hobi aku kat ukm iaitu main badminton

walaupun kadang2 pukul shuttle pun tak kena, tapi itu tak menghalang aku untuk menikmati sukan ni..antara sebab aku men badminton adalah:
- menegenali budak2 uo dan ukm, samada yg main badminton mahupun yg lalu lalang
- release tension dan menyihatkan tubuh badan
- tak penah injured teruk masa main

Bagi aku court badminton ni antara tempat paling best untuk melepak petang2











aku start main masa first year lg n aku biasa main kat depan blok A UO..tapi skarang da takde pluang nak main dah...member2 ramai da balik..
anyhow, harap2 nanti boley main lg.. somewhere, sometime, somehow..
|
This entry was posted on 8:54 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 comments:

On May 10, 2009 at 9:27 AM , ♥Fitnunnisak♥ said...

don't worry, kawe follow sokmo blog demo..xpernah miss..wakaka

 
On May 10, 2009 at 11:19 AM , Anonymous said...

mengenali bdk UO n UKM samada yg main badminton mahupun yg lalu lalang?
Ni mesti kes main badminton sambil mengusyar ni..hahahah

 
On May 10, 2009 at 4:39 PM , matgeo said...

haha..thanks yanna..
usyar? dah orang lalu depan kita...tengok jelah kan hehe

 
On May 10, 2009 at 5:36 PM , ♥Fitnunnisak♥ said...

tipu..sy lalu pn xprasan.. fokus konon..wakaka

 
On July 14, 2009 at 4:33 AM , Anonymous said...

salam..i always saw you playing badminton at UO since i stay at Blok 7A..dah bleh cam muka2 mamat yg dok men badmnton tiap2 ptg..hoho~