Counter-Strike
7:40 AM | Author: matgeo
Hari ni memang agak membosankan selepas interview aku dipostpone kan..sempat tengok dua movie, jalan2 sekitar ukm n yg paling lama...main game

Antara game feveret aku dari form one sampai skarang adalah counterstrike...kalau ada sesape yg tak penah dengar game ni, aku rasa korang memang anti game la kot..
walaupun aku ada gak bagitau orang, main game adalah one of the most wasteful thing..sometimes, it is not so bad afterall...dulu masa aku jaga cyber cafe, nilah game yg paling yg banyak aku main slain half life dan starcraft..


walaupun game ni aku kira da taraf klasik,but still intresting to me
















Atleast boleh la kenal senjata2..plan strategi..n i think boleh jadikan kita lebih alert..
my favorite map: dedust 1 n 2, militia dan train

camnepun..main game berpada2, coz dunia realiti lebih menarik daripada dalam game...just dont waste your life in it
|
This entry was posted on 7:40 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

10 comments:

On May 24, 2009 at 8:38 AM , Dearie Pearls said...

hye..
thanks dropin by..

..aku antara yg anti game ker..?

huhu..

 
On May 24, 2009 at 9:03 AM , matgeo said...

haha..takpe..at least you hear about this game now..thanks 4 visiting my blog

 
On May 24, 2009 at 9:37 AM , ♥Fitnunnisak♥ said...

kawe pn xprnh tau kwjudan game ni..huhu.. sy suka men game zuma je..hehe

 
On May 24, 2009 at 4:33 PM , matgeo said...

haha..main zuma dih..anak sdara saya minat benar main game tuh..
hmm..mayb budak puang tak main counterstrike nih..kalu ore x beso buleh pening gok main lama2.

 
On May 24, 2009 at 5:28 PM , ~roslinda~ said...

c0unter strike...
pena men gak...heee
tem kat usm..ble da buhsan nk mati..huu
tp ade mmber ckp...ade satu versi0n game nih yg xleh men...
sbb msuh tu dy letak tntera islam...
mcm tuh r dy ckp...erm..entah..

 
On May 24, 2009 at 7:08 PM , Shasha Dandelion said...

hehe..sha suka men game ni...mse blajar dlu..game ni la slalu sha men smpai x igt nk blik hostel..n then dri game ni la kenal ramai kwn..especially laki la..ha ha ha..sbb yg men sha sorg je pompuan..haha..lepas tue lekat nama sha cs...hakhakhak

 
On May 24, 2009 at 7:20 PM , Sri said...

haha..tahu je nama CS ni..main tak pernah pon.. kat cc slalu bising budak2 main mende nih.. zz boys.

 
On May 24, 2009 at 7:44 PM , matgeo said...

roslinda-
oo..ye ke..tulah, susah gak bila develpor game ni mostly non muslim..anyhow, buang yg keruh, ambil yg jernih

sasha-
oo..suka game tembak2 gak ke..ganas gak u ni kiranya ek..
tapi tulah kan, best dapat kenal ramai kawan..cuma ada gak yg psiko..mgamuk kalau da mati..takut gak kalau main ngan spesis2 camni huhu

seri-
hehe..yup, kalau x bising memang x best la main cs ni..

 
On May 25, 2009 at 6:48 AM , patungcendana said...

salam...

yup, life's too short for everything...

aku tahu game ni...tapi reti main...huhuhu

kau belajar apa kat UKM?

 
On May 27, 2009 at 10:16 PM , matgeo said...

blajar geologi..da final year dah..insyaallaah, bulan 8 ni grad