PENCURI??
7:26 PM | Author: matgeo
hmm..misteri sungguh.. pagi tadi dalam pukul 7.30 aku tidur la lepas smyang subuh... lampu still terpasang dan aku tak kunci pintu... tiba2 aku tersedar ada budak mana ntah masuk bilik aku..mula2 aku ingat member zaidi yang datang nak ambik kunci.. tapi tiba2 dia blah camtu je bila aku tanya datang watpe... aku pun mamai lg masa tu, so aku pun takde la kejar mamat tu... aku check2 takde apa2 yg hilang.. so, aku meneruskan hidup tanpa rasa curiga berlebihan

tapi baru je dalam kul 10 pg tadi member zaidi datang ambik kunci ngan aku...lain pulak mukanya dari mamat yg datang pagi tadi... so persoalannya kini siapakah jejaka itu??











hmm..tadi aku tak suspek apa2 la sebab dia pakai smart je, muka pun macam hensem..
pastu takkan la nak mencuri pukul 7.30pg...
ai..kalau betul la aku tau dia nak mencuri tadi memang aku blasah sampai hilang kehensemannya

Takpe..moral of the story:
-jangan lupa kunci bilik walaupun kita ada dalam bilik
-buang paradigma orang tak hensem dan selekeh je boleh jadi pencuri
-berkenalanlah dengan jiran dan member kepada jiran kita
-cubaan sebegini mengajar kita..so, hargailah ia
This entry was posted on 7:26 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On May 24, 2009 at 7:31 PM , Suya said...

seramnyer cite nih..tp hati2lah..skrg mmg byk kejadian pukau..hihi..:) anyway..selamat berkenalan..:)

 
On May 24, 2009 at 7:35 PM , matgeo said...

slmat bkenalan gak..thanks 4 visiting my blog..
hmm..pukau ek..maybe kot.kalau x, takkan la berani nak masuk camtu je kan