MENJELANG FINAL EXAM
5:20 AM | Author: matgeo
wah..esok bermulalah musim exam bagiku..ingatkan nak abis2 ni makin sikit exam, rupenye lebey kurang je..takpelah, final sem.


nak2 exam ni maka mulalah rak dipenuhi buku2 n dinding dipenuhi dengan kata2 motivasi..
















Berikut merupakan jadual examku sem ini

20-exam poster tesis
21-exam viva tesis
22-exam pengurusan penyelidikan sains
24-exam Geologi sekitaran
27-exam penilaian formasi
30-exam Bahasa mandarin
n lastly 7hb 5, exam geosekitaran dan pembangunan

Dan di kesempatan ni...aku nak mintak maaf kat semua... samada salah yg kecik n besar..kalau ada tak puas hati sebab aku ada hutang duit ke, bagitaulah cepat2 ye, kalau duit ada nanti akan kusetelkan..

Aku juga nak mendedikasikan ucapan terima kasih kepada semua insan yg banyak membantu aku selama ini especially:

kepada keluargaku yang telah mendorong dan membantu aku sejak lahir lagi, jasa kalian tiada tolok bandingnya..

kepada warga2 UKM- lecturer2, kumpulan study grupku, geng2 badminton, budak2 geo, budak2 UO especially rumetku, geng2 makan malam, geng budak2 persatuan n budak2 surau dll...

Semoga kejayaan milik kita bersama
This entry was posted on 5:20 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On April 27, 2009 at 5:00 AM , NUke_Rude said...

budak2 UO especially rumetku

---

woohoo!

 
On April 27, 2009 at 5:51 AM , matgeo said...

hehe..maybe kalau bukan coz aku tengok dia update blog hari2, aku tak tpikir pun nak wat blog..maybe i'll write about him one day