Now its time to think about da future
3:22 AM | Author: matgeo
Hari ni aku baru je balik dari umah kakak aku..benarlah kata orang, sebaik manapun sahabat kita, tak sama dengan keluarga.. memang rasa secure bila bersama keluarga.. boleh jumpe anak2 sedara.. update pasal keluarga n bercerita kisah2 zaman dulu.. cuma biasa la, aku tak suka tumpang rumah orang lama2.. sorry kalau pegi skejap sangat
By da way, spegeti tu memang sedap..kalau banyak tadi ingat nak tapau.. hehe

Nampaknya, dah tak sampai sebulan aku dapat berselindung disebalik status sebagai seorang pelajar..lepas ni kena la cari duit sendiri...nak balas balik jasa family aku..mak aku pun da lama cakap kat aku nak tukar kerusi baru..memang berharap benar la tu kot..huhu

Aku percaya korang mesti ada impian dalam hidup...who you want to be..
masa skolah rendah dulu aku nak jadi saintis, pengkaji dinasour dan angkasawan..nampaknye, 2 impian aku tu semacam menjadi kenyataan..yang angkasawan tu, aku rasa cukuplah syeikh muzafar je..people only remember the first n sometimes the last...
camnepun, minat aku terhadap angkasa still mendalam seperti dulu..

Of course impian kita tak sama seperti masa kita kecil dulu..we are more exposed to the outside world that we have never heard before...pengaruh rakan sebaya dan background pendidikan kita..How we see the world is always changing..

Somehow, my family background inspire me to be good at all thing that i involve..aku percaya, that trait is also inherited to me..at least it give me courage to try something that i think imposible..


Bestnye zaman blajar..people forgive us because we r still 'learning'

hmm..sape boleh teka kat mana aku ambik gambar ni? hehe










camnepun..aku mula belajar sesuatu...

it's no use if you have everything, if you cannot share it with people that you love
This entry was posted on 3:22 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

11 comments:

On June 9, 2009 at 4:18 AM , ♥Fitnunnisak♥ said...

waa..bkpo smart pelik nah 2?huhu.. hmm, cm kt lagkawi je..

 
On June 9, 2009 at 5:04 AM , Sri said...

err..tepi tasik?? kat kajang?

 
On June 9, 2009 at 6:57 AM , hideo said...

a'ah la...
smart semacam..
mcm artis plak.
hihi
=D

 
On June 9, 2009 at 7:30 AM , Anonymous said...

hurm
cm penah tgok tmpt tuh
tp ilang ingatan plak~
huh, ok serender!
ekceli tatau ktne
heheeheh

nway
tq 4 visiting ma blog!
(^_~)

 
On June 9, 2009 at 7:43 AM , matgeo said...

haha..smua komen pasal gambar je ek..maybe betul la orang kata, letak teks panjang2 pun biasa orang tak baca hehe..

thanx hideo..tulah..kena letak gambar poyo sikit, baru orang tengok hehe

tahniah kpd yana dan seri yg mencuba..serta naddys yg buat2 mencuba..
ada tekaan yg betul..tapi masih kurang tepat..

jawapan akan diberitahu bila aku da post entry terbaru nanti..peluang masih terbuka..truskan meneka.. hehe

 
On June 9, 2009 at 6:25 PM , Dearie Pearls said...

thts y ar, sejahat manapun kita, keluarga juga yang akan menerima kita seadanya.
tidak ramai kwn2 yg boleh bersama kita dlm duka dan apapun yg berlaku, family juga yang OK!..

kim salam org dlm pict..
cool!

 
On June 11, 2009 at 7:34 AM , matgeo said...

haha..u r right pearls..i da kirim salam kat mamat tu hehe..gambar ni ambik kat Dataran Lang, langkawi..tahniah kepada yana yg menjawab dengan agak tepat..kpd yg lain,dont worry...lain kali boleh cuba lg hehe

 
On June 11, 2009 at 8:38 PM , ♥Fitnunnisak♥ said...

yess!!! btul..hahaha.. sy agak je, tp xprnh g langkawi..pelik kn cne sy bleh teka ngn tepat...hehe

 
On June 12, 2009 at 10:00 AM , ZARA MUSTAFA said...

mase kecik berangan nak jadi artis tp x tercapai.hahaha..pastu berangan nak jd author smpai skang xde hasil. hek3..pastu nak jd pelukis yg terer tp x jd jgk sbb bakat seciput je. tp minat ttp ada.haha..

 
On June 12, 2009 at 4:22 PM , matgeo said...

oo..ic..but, skarang kamu da jadi great blogger pe..popular, blh jd author gak n i can see art in your blog..thats nice already

 
On June 16, 2009 at 5:26 AM , LIFE said...

hehe...
i cannot ans ur question..
becoz..i really dunno how to ans it
but...can i ask u..
1 ques...?
em..why u dun ask..like..
"guess what...what im thinking rite now when i take dis picture..?" for sure lah...sy akan jawab..
"aa~ ngah pikiq sal sy..."
hahaha...gurau je k..
papun...kamoo redha jelah ngan result kamoo k....dun gv up..