PENJOM GOLD MINE
6:44 AM | Author: matgeo
Akhirnya...dapat gak aku mencoretkan sedikit sebanyak apa yg telah berlaku beberapa menjak ini..lama tak update blog sebab da start keje..maklumlah..work is work, takleh la nak guna internet kat office sesedap hati..

skarang ni tengah cuti sminggu untuk konvokesyen petang slasa ni..
hmm..tp, xde la excited sangat..aku pun macam blur lg apa yg akan berlaku sebab masa rehearsal ari tu aku tak pegi..cuma teruja gak a nak jumpe member2 lama..mana la tau ada yang nak bagi bunga

hmm..skarang ni aku bergelar pekerja di lombong...n of course, perubahan utama yang dapat diperhatikan adalah kehitaman kulitku semakin menyerlah..camnepun, kejenye memang best..apa yg aku boleh kata, u r not a complete geologist unless u have work in a mine

Gaji tak banyak..tapi ok la coz dapat rumah free n ada la orang datang pi ambik dan hartar kerja..n dapat lak elaun makan tghari..uniform 2 pasang..kasut getah, boot, spek mata dll

As a grade control geologist, my work is to control that the rocks sent to the plant are ore within the specified range..so, aku usually kena logging n supervise mining process..memang penat, tapi there's a whole lot u can learn from that..
ok..c u guys n girls at my convocation..
|
This entry was posted on 6:44 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

11 comments:

On August 16, 2009 at 7:51 AM , imHepPie said...

owhh aku pnh datang ini penjom gold minesz skalik..alang2 tuh meh ar mktb aku kan dekat je muahaha

 
On August 16, 2009 at 8:17 AM , ::SizuKa:: said...

congrates 4 ur convocation day! konfem ah ramai kasi bunga...student cemerlang nih..hohho~

 
On August 16, 2009 at 4:53 PM , matgeo said...

imheppie-
haha..mmg bertuah la sesape yg penah pegi penjom ni..ic..mentakab x jauh dah tu

sizuka-
thanks..haha, xdelah..biasa2 je..tp kalau awak nak bg bunga gak, saya trima dgn tangan terbuka je hehe

 
On August 16, 2009 at 11:48 PM , LIFE said...

hitam tu ok ape!
sexy..
hakhak
^_-

nway..tahniah!akhirnya kamoo dapat tunaikan t'jwb kamoo selama 3 tahun..so..saya doakan, kamoo happy and dapatla apa yang kamoo inginkan pas ni..yang penting..dun gv up!

 
On August 17, 2009 at 12:57 AM , LIFE said...

meh saya nak bagi sumtink

http://ladyalis.blogspot.com/2009/08/ada-beranikah-anda.html

 
On August 17, 2009 at 8:51 AM , Dearie Pearls said...

COngrats okey....

mcm best jer keja itu...

paling best xyah keluar duit nak bayar sewa rumah...

 
On August 17, 2009 at 10:55 PM , ♥Fitnunnisak♥ said...

congratulation 4 graduation..hope u keep success in ur life...

 
On August 18, 2009 at 4:23 PM , helang timur said...

wa. alfun mabruk2..:)

 
On August 19, 2009 at 5:59 AM , matgeo said...

life-
hitam sexy ek..orait,gaya mutu keunggulan

LoL-
Thanx..yup..keje memang best

Yanna-
thanx..i owe u a lot

najihah-
emm...sorry i dont speak arabic fluently hehe

 
On August 30, 2009 at 6:57 PM , Ibnu Zain said...

wah..caya la bro..huhu..hitam xpo..yg pnting poket penuh dgn berlian..hihi..mga sukses sokmo...kt mna tmpt tu?..nk mlawat mantan eh skli..huhu

 
On September 13, 2009 at 6:29 AM , Anonymous said...

uih dh dekat la tu lipis ngan penjom..huhu..ad ms cti 4ari leh hang out sesama..hehe

-jawe jlf2085-