SATU PERMULAAN
9:33 PM | Author: matgeo
Akhirnya..aku telah hantar tesis tadi..lega rasanya, sebab skarang aku boleh start pikir pasal benda2 lain....cuma aku kurang puas hati sebab aku rasa boleh buat jauh lebih baik dari ni..nasihat pada adik2, slalulah jumpe penyelia dan jangan tunggu nak hantar baru nak wat.

anyhow, aku akui sem 2 ni aku kurang pikir pasal akademik..maybe coz final sem, aku rasa nilah masanya untuk aku mengecap keindahan-keindahan yang ada di alam universiti...
cuma memang ajaib, hampir tiga tahun kat sini aku mampu bertahan untuk tak couple dengan sape2..alhamdullillah, allah masih menghindarkan aku daripada jalan maksiat..semoga aku terus diberi kekuatan untuk mengahadapi dugaan dan cubaan yang ada didepan mataku ini.

Kini, aku mula merenung hala tujuku selepas ini..aku bukanlah seorang yang kaya..3 tahun kat ukm ni aku jalan kaki je, berbanding most kawan aku yang sekurang-kurangnya ada motor..trima kasih la kepada kawan2 yang selalu menolong dan menyokong aku..kalau rezeki aku murah nanti, jangan risau..aku takkan lupakan korang..at least bila aku baca blog ni balik aku akan ingt semula kata kataku ini..harap kita boleh jumpe lagi pas grad nanti


Pendakian ke puncak memerlukan kita mendongak keatas, namun jangan lupa menoleh kebelakang kerana sesungguhnya kadangkala apa yang kita tinggalkan lebih bermakna daripada apa yang kita cari.

















Baiklah..walau apa pun yang berlaku, hidup mesti diteruskan..skarang nak pikir pasal exam lak and benda2 yang perlu disetelkan untuk grad n mintak kerja..ok, my friends.. zai jian
This entry was posted on 9:33 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On April 22, 2009 at 6:15 AM , Pencari Ilmu said...

emm best jer nmpak geologi...pe pn thniah brjaya submit tesis..all da best 4ur final exam

 
On April 22, 2009 at 9:30 AM , matgeo said...

hehe..best ke ek..tengok orang gak a..geologi memang sesuai untuk orang yg minat berjalan dan berbincang..depend on minat kan..anyhow,thanks...gudluck 4 ur exam too